check HURTIG FORSENDELSE (1-3 HVERDAGE)
check GRATIS FORSENDELSE TIL BUTIK*
check GRATIS FRAGT TIL PAKKESHOP OVER 499 KR.
Tilbage til hovedmenu
Х
Menu

Ofte stillede spørgsmål

FAQ

  1. Levering
  2. Kundeservice
  3. Afhentning i butik
  4. Ordrer
  5. Metervarer
  6. Gavekort og rabatkoder
  7. Returnering
  8. Reklamation

Levering

Hvor lang er leveringstiden?
Vi bestræber os altid på at sende din ordre indenfor 1-3 hverdage fra bestilling. Du modtager en bekræftelse på afsendelse af ordre, samt Track & Trace når ordren er afhentet af GLS. Har du bestilt levering til en STOF 2000 butik, modtager du ikke Track & Trace men en sms når butikken har din ordre klar til afhentning.

Kan jeg spore min pakke?
Du kan spore din pakke via det Track & Trace link du modtager når ordren er afsendt fra vores lager. Modtager du ikke noget Track & Trace link, så er du altid velkommen til at kontakte vores kundeservice.
OBS. Har du bestilt levering til en af vores fysiske butikker, er det ikke muligt at spore din pakke.

Kan min ordre blive leveret i flere pakker?
Nogle varer pakkes i flere forsendelser. Det betyder, at der godt kan fremgå flere Track & Trace links i din forsendelses mail. Her skal du være opmærksom på, at der også kommer flere beskeder fra GLS.
Har du bestilt levering til en pakkeshop, skal du hermed hente flere pakker i pakkeshoppen.

Jeg har skrevet forkert mail eller telefonnummer på min ordre, hvad gør jeg?
Vi kan ofte nå at rette det, hvis du kontakter os så snart du bliver opmærksom på fejlen. Hvis din ordre allerede er afsendt kan vi desværre ikke nå at ændre dine oplysninger, men vi har mulighed for at sende information vedr. din forsendelse til dig manuelt.


Kundeservice

Hvornår kan jeg kontakte kundeservice?
Vores kundeservice har åben alle hverdage fra kl. 10-14. Du kan altid sende en mail, vi svarer som udgangspunkt inden for åbningstiden og har en svartid på maks 24 timer. Ønsker du at ringe, kan du også dette indenfor åbningstiden.

Kontakt oplysninger
Kundeservice Mail: stof2000@stof2000.dk
Telefonnummer: +45 27 61 20 00
Ønsker du at kontakte en af vores 10 butikker, finder du oplysningerne her.

Kan jeg bestille en ordre ved at ringe til kundeservice?
Det er ikke muligt at lægge ordrer telefonisk gennem vores kundeservice. Men vi kan altid hjælpe med vejledning til køb på hjemmesiden.

Er varen på lager i en butik i nærheden af mig?
Det er ikke muligt at se på hjemmesiden om en vare er på lager i vores fysiske butikker, men hvis du kontakter vores kundeservice telefonisk, eller på mail kan vi altid hjælpe dig med den nødvendige information.


Afhentning i butik

Er det gratis at bestille afhentning i en STOF 2000 butik?
Hvis du ønsker at afhente din ordre i din nærmeste STOF 2000 butik, er dette gratis ved ordre over 100 kroner.

Hvordan får jeg besked om at min pakke er leveret til butikken?
Den butik du har bestilt ordren til sender altid en SMS, så snart de har din ordre klar til afhentning.

Hvorfor kan jeg ikke spore min ordre?
Det er ikke muligt at spore ordrer bestilt til butikkerne via Track & Trace, men butikken sender en SMS, så snart de har din ordre klar til afhentning.

Kan jeg afhente min ordre med det samme i butikken?
Ordrer bestilt til afhentning i en STOF 2000 butik, plukkes og sendes altid fra vores hovedlager. Det er derfor ikke muligt at afhente varerne i butikken, før du har modtaget en SMS om at den er klar til afhentning.

Jeg har ikke modtaget SMS fra butikken, og det er mere end 3 hverdage siden jeg bestilte min ordre, hvad gør jeg?
Du er altid velkommen til at kontakte vores kundeservice, så kan vi tage kontakt til butikken og undersøge sagen nærmere.


Ordrer

Er det muligt at tilføje mere til min ordre?
Vi har ikke mulighed for at lave ændringer i din ordre, der hæver den samlede ordreværdi. Ordren skal derfor annulleres og lægges igen, hvis ikke den er pakket på lageret. Er ordren pakket, skal de yderligere varer bestilles på en ny ordre.

Kan jeg ændre i min ordre?
Hvis du ønsker at ændre farven på et produkt eller lignende, kan du kontakte vores kundeservice, så kan vi undersøge om dette er muligt.

Jeg har ikke modtaget en ordrebekræftelse, hvad gør jeg?
Hvis ikke du har modtaget en ordrebekræftelse på din ordre, skal du kontakte vores kundeservice, så kan vi gensende ordrebekræftelsen.

Kan jeg skrive en bemærkning på min ordre?
Du kan sagtens skrive en bemærkning på din ordre.
Du skal blot være opmærksom på at ordre med bemærkninger administreres manuelt. De bliver derfor bremset i vores system indtil vi tager hånd om sagen.
Derfor skal du være opmærksom på følgende, hvis du laver en bemærkning på din ordre:
Særlige ønsker til din ordre: Skal skrives som bemærkning så vi bliver opmærksomme på ordren, og undersøge om vi kan imødekomme det pågældende ønske.
Information til GLS om at pakken må stilles: Skal skrives som bemærkning, så vi kan behandle ordren manuelt og give GLS besked.
Hasteordre: Hvis du ønsker din ordre hurtigere leveret eller har andre informationer der haster, anbefaler vi, at du sender en mail til vores kundeservice i stedet for.

Hvordan laver jeg en bemærkning på min ordre?
Når du går til kassen er der et felt nederst på siden, hvor der står “Har du bemærkninger til ordren”. Her kan du trykke og notere det aktuelle.

Hvordan annullerer jeg min ordre?
Hvis du fortryder dit køb, skal du hurtigst muligt give besked via vores kundeservice, så vi kan forsøge at bremse ordren inden den bliver plukket fra vores lager.
OBS: Det er ikke muligt at annullerer en ordre ved at besvare ordrebekræftelsen.


Metervarer

Er det muligt at bestille stofprøver?
Vi tilbyder desværre ikke at sende stofprøver, men vi kan altid henvise til en STOF 2000 butik, der har metervaren på lager, så du har mulighed for at se og mærke den inden bestillingen.

Kan jeg få klippet stoffet efter et specialmål?
Det er desværre ikke muligt at få klippet metervarer efter et specialmål.

Hvad betyder afklippet vare?
En afklippet vare er varer købt i metermål. Ved returnering af disse varer refunderes kun 50% af købsprisen.

Modtager jeg metervaren i ét stykke?
Hvis ikke andet oplyses, sendes den bestilte metervare altid i et stykke. Med forbehold for at længden overskrider antal meter der er på en rulle. Du kan altid kontakte kundeservice hvis du vil vide hvor mange meter der er på en rulle af den pågældende metervare.


Gavekort og rabatkoder

Hvordan benytter jeg min rabatkode?
Du benytter din rabatkode ved at indtaste den under “Rabatkuponkode” i indkøbskurven og trykke “Anvend kupon”.

Hvordan benytter jeg mit gavekort?
For at benytte dit gavekort, købt på stof2000.dk, skal du indtaste gavekort-koden under “Gavekortkode” i indkøbskurven og trykke “Anvend gavekort”.

Hvor kan jeg bruge mit gavekort?
Gavekort købt på stof2000.dk kan benyttes på hjemmesiden, og gavekort købt i STOF 2000’s butikker kan anvendes i butikkerne. Det er desværre ikke muligt at benytte web gavekort i butikkerne og omvendt.

Jeg har ikke modtaget min velkomst rabatkode, hvad gør jeg?
Hvis du har tilmeldt dig vores nyhedsbrev uden at modtage velkomst rabatten, kan du altid kontakte vores kundeservice eller lave en note på ordren, så undersøger vi, hvor problemet er opstået og giver dig besked.


Returnering

Du kan læse alt om returnering af din ordre her.

Hvad gør jeg hvis jeg gerne vil sende min ordre retur?
Du hæfter selv for returomkostninger, og skal selv sørge for at sende din ordre retur.
Vi anbefaler ikke at benytte DAO, da de stiller varerne uden kvittering. Det er derfor med egen risiko, hvis du vælger at sende med DAO.
Din returnering SKAL sendes til nedenstående adresse. Ordrer sendt til pakkeshop accepteres ikke, som en gyldig returnering.

STOF 2000
Rasmus Færchs Vej 23
7500 Holstebro
stof2000@stof2000.dk

Er det muligt at returnere eller bytte en vare købt online i en STOF 2000 butik?
Ja, du kan returnere din ordre helt gratis eller bytte dine varer i din nærmeste STOF 2000 butik. Du skal medbringe ordrebekræftelse/faktura. Varerne skal være ubrugt og i original emballage. Du har 14 dages fortrydelsesret regnet fra den dato, du modtager varen.


Reklamation

Du kan læse alt om reklamation af din ordre her.